Szkoła Podstawowa im. Hugona Kołłątaja w Uhowie

Zasady i procedury - funkcjonowanie szkoły od 25 maja 2020r.

Szanowni Rodzice!

Przedstawiamy Państwu zasady i procedury, które będą obowiązywały w szkole od dn. 25 maja 2020 r.

Zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dn. 14 maja 2020 r. do 7 czerwca rodzice mogą zdecydować o nieuczęszczaniu dzieci z oddziałów przedszkolnych i klas I-III do przedszkola/szkoły. (Rodzice zachowują prawo do zasiłku opiekuńczego).

Bardzo proszę o wnikliwe zapoznanie się z dokumentami i złożenie odpowiednich deklaracji we wskazanym terminie. („OP” oznacza oddział  przedszkolny).  

Informacje o liczbie uczniów są niezbędne do zaplanowania organizacji pracy szkoły, która musi być zgodna z nałożonym z reżimem sanitarnym, a co za tym idzie ułożeniem planów zajęć i grafiku konsultacji.

Deklaracje dotyczą dzieci z oddziałów przedszkolnych, kl. I-III i kl. VIII, a od 1 czerwca wszystkich uczniów chcących uczestniczyć w konsultacjach (poprawie ocen) z nauczycielami. Deklarację proszę złożyć do sekretariatu lub mailowo do dnia 22 maja do godz. 10.00. Wszystkie pozostałe dokumenty typu: oświadczenia, zaświadczenia, z dniem przyjścia dziecka do oddziału przedszkolnego/szkoły.

Godziny pracy zostaną ustalone z organem prowadzącym. To wiąże się to z koniecznością dezynfekcji wszystkich sprzętów i zabawek, które używane są przez dzieci przebywające w placówce (stoły, krzesła kredki, zabawki). Zajęcia będą miały charakter opiekuńczo-wychowawczy oraz częściowo edukacyjny.

Nadal będzie się odbywać edukacja zdalna.

Do szkoły wstęp mają tylko dzieci i pracownicy.

Wprowadza się kategoryczny zakaz wstępu do placówki rodziców, opiekunów, osób trzecich.

W razie pytań zapraszamy do kontaktu z wychowawcami i sekretariatem szkoły.

Szczegóły znajdują się w procedurach.

Załączniki:

Zał. 1a Oświadczenie rodziców OP i kl. I-III

Zał. 1b Oświadczenie rodziców konsultacje biblioteka

Zał. 2 Zaświadczenie o zatrudnieniu- tylko OP

Zał. 3 Zaświadczenie prowadzenie działalności gospodarczej -tylko OP

Zał. 4 Oświadczenie kwarantanna, OP i kl. I-III

Zał. 5 Zarządzenie Burmistrza, OP i kl. I-III

Zał. 6 Deklaracja- konsultacje kl. VIII, od 1 czerwca wszyscy chętni

Zał. 7 Deklaracja- OP i kl. I-III

KLAUZULA RODO

UWAGA: Dokumenty  (deklaracje) składają tylko rodzice, którzy zdecydowali się wysłać dziecko do szkoły/oddziału przedszkolnego.

Procedury:

  1. PROCEDURA BEZPIECZEŃSTWA NA CZAS PANDEMII
  2. PROCEDURA PRZYPROWADZANIA I ODBIERANIA DZIECKA W ODDZIALE PRZEDSZKOLNYM/SZKOLE
  3. PROCEDURA POSTĘPOWANIA NA WYPADEK PODEJRZENIA ZAKAŻENIA COVID-19 U DZIECKA/UCZNIA
  4. PROCEDURA KOMUNIKOWANIA NA DRODZE NAUCZYCIEL – DYREKTOR, NAUCZYCIEL – RODZIC NA CZAS PANDEMII+ zał.
  5. PROCEDURA HIGIENICZNEJ PRODUKCJI I DYSTRYBUCJI POSIŁKÓW
  6. PROCEDURY ZACHOWANIA BEZPIECZEŃSTWA I ZASAD FUNKCJONOWANIA BIBLIOTEKI SZKOLNEJ
  7. PROCEDURA DEZYNFEKCJI SAL I ŁAZIENEK
  8. PROCEDURA ORGANIZACJI KONSULTACJI